Varning för långt och obeskrivligt tråkigt inlägg om skoldagen ;D

Skoldagen började med matte i några timmar vilket gick bra eftersom jag kunde lyssna på aibas radioporgram samtidigt, det är bäst när man pluggat matte. Jag har inte kunnat göra det sedan min mobil gick sönder men igår fick jag ju en ny mobil från pooni, tack igen! Hmm.. Jag vet inte hur jag ligger till i planeringen för jag.. Gör ltie tal här och där, haha (A) Men det ska nog lösa sig.
Vi hade svenska sedan och vi skulle jobba med våra person/miljö beskrivningar. Jag skrev utkastet till de jag inte gjort iallafall. Vi fick veta att de ska vara inne på fredag (!) och jag har knappt börjat.. Där har jag något att göra ikväll! Orkade inte skriva mer på dem så jag började på min skräcknovell istället, haha. Den blir urdålig ^^ Sedan snackade en lärare allvar med våran klass, blev ett rätt långt snack, för vi är så taskiga mot varandra, har noll respekt och ja.. Sköter oss inte. Det behövdes, kan jag säga, men vi får se om det ger något resultat. Jag är glad att jag inte är inblandad iallfall.
Våran lektion slutade efter det och jag gick till syv för att hon skulle få lappen om mina val jag nu gjort. Hon skrev ut dem på sin dator och sedan fick jag skriva under. Vi pratade lite också, dock inget jag tänker ta upp här.

Efter lunch hade vi so och jag gjorde alla fördjupningsuppgifter. De blev.. Jag vet inte, jag var på rätt dåligt humör och det var.. djupa frågor så mina svar blev minst sagt lite aggresiva, men det handlade trotsallt om något man får bli upprörd över. Vi hade svenska (igen) efter det och jag vet, jag borde ha jobbat med personbeskrivningarna men jag orkade verkligen inte, skrev en novell istället. Helt utan skräck också. Haha, skriver en massa i skolan och de senaste dagarna (igår, idag, haha) har de jag skrivit inte slutat med död, wow. Det är ett framsteg. Haha ^^ Skrev iallafall en, den blev ungefär fyra a4an tror jag och totalt konstig, som allt jag skriver. Mahah, kommer nog riva sönder den imorgon ;D

Vi hade gymnastik sedan och tog tåget till jordbro. Vi tog bussen från stationen och föraren var snäll och släppte av oss utanför hallen istället för vid den vanliga stationen, då slapp vi gå i all snö ^^
Vi hade först uppvärmning, tunnelkull och köttbullekull. Haha, jag höll mg undan för att bli kullad, vägra göra sådär lixom.. Haha, blev inte det iallafall. Sedan körde vi skepp, hav, land och då.. Smet jag till sidan, hehe. Jag glömmer alltid vad som är vad så sitter hellre och gör sit-ups eller något samtidigt.
Vi fick välja vad vi skulle göra sen så jag spelade med badminton. Började köra med en tjej och vi körde så snällt vi kunde, snälla bollar och så, haha. Sedan bytte vi (vi roterade som i en cirkel) så jag fick spela mot en kille. Han körde lite halvfult så då gjorde jag också det, mohaha. När jag ägt ut honom (han sa det själv (H)) så bytte vi partner och jag blev med en annan kille. Han förklarade för mig att han tänkte spela elakt och hårt och att jag skulle akta ansiktet så att jag itne fick någon boll på mig.. Tjena, tänkte jag och ägde ut honom, mohaha. Saken är den att jag är dålig på badminton.. men inte idag tydligen, fick väl spela av mig lite aggresioner. Vi räknade inte poäng eller något men jag vann ;D Eller ja, de sa det iallafall, mohaha. Att jag ägde ut dem, sen blev de sura över att få spö av en tjej, haha. Kastade lite boll med en av dem också, vet inte riktigt varför.. Det var ju kul.. jaja, bättre än att bara stå still ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0