Bandit, lektion ett

Gaaaah, jag är så frustrerad! Borde inte blogga då men gör det ändå.
Red Bandit idag (sa ju att det skulle bli fjording eller amigo, haha). Och det var så jävla tråkigt. Förlåt men.. Gah, vad tråkigt det var! Jag tror aldrig att jag varit med om en så tråkig lektion förut. Vi gjorde ingenting på hela timmen, kul va? Travade runt, skulle typ träna på sits/ställningen men vi gjorde inget? Ett par skänkelvikningar i trav då, volter och.. Skit. Men fan vad tråkigt det var, haha. Ingen galopp blev det heller, är vi så dåliga? Antar väl att vi inte hann, men fan.. tråkig lektion.
Iallafall. Jag och Bandit = kaos. Nejmen jag passar inte ihop med honom och då går det skit och ingen blir glad och nöjd. Gaaah. Gick inte alls bra idag då, han kom väl ner ibland men jag förstör ju allting hela tiden. Tjockis kan ju, är ju jag som rider som en kratta.
Nä, idag var lektionen som att kasta pengarna i sjön. Lärde mig ingenting och fick inte ut något av det. Så tråkigttråkigttgråkigt var det faktiskt, iallafall enligt mig. För vi gjorde inte ett skit, helt ärligt. Inte någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0