En fredag som den ska vara när den är bra

Jag har haft en riktigt bra dag idag :) Egentligen inte men.. Jag är glad och då blir allt bra ^^
Hade träslöjd första timmen(timmarna, haha) och jag och sanna fortsatte med våran tax. Vi blev inte klara men har inte så långt kvar, vi borde hinna nästa vecka. Den är ful som stryk men uppfyller de kraven vi har på oss. Och den kan både stå, sitta och ligga, haha.
Hade spanska efter lunch och vi skulle ha muntligt förhör på klockan (även fast vi redan kan den, haha). Dock blev det inte så, skönt det. Vi skrev någon liten.. Berättelse och fick något häfte om konstiga verb, sedan så slutade vi.
Nu ska jag gå och.. Leva, haha. Ha en bra dag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0