En kort skoldag och en riktigt dum mobil

Har ingen lust att skriva om skolan så jag gör det bara lite snabbt. På mentorsträffen gjorde vi något jag inte minns tror jag. Annars gjorde vi inget, haha. Sedan hade vi musik. Vi blev indelade i grupper på fyra och vi ska göra en egen låt med musik och text. Vi ska också lära oss att spela något lätt på gitarr, bas, piano och trummor. Jag kan inte spela något och är sämst på takter så det lär nog gå bra, haha.
På so'n var det föreläsning, sedan fick vi läsa en artikel och jobba lite med den. Sist svarade vi på lite frågor, men bara inte några minuter. Och det var sista lektionern, haha ^^



Nu är det så att min mobil är dum idag så jag kan inte ta emot eller skicka sms. Det går inte heller att ringa till mig och jag kan inte ringa till någon. Skickar någon ett sms kommer det alltså inte fram till mig, så ni vet. Jag vill inte att ni ska tro att jag är så oartig att jag inte svarar på sms, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0