En till dag med Silver

Kom till stallet vid ett, tvättade hos Silver och fixade med hennes benskydd till någon gång innan två då vi tog in hästarna. När alla (äntligen) stog i rätt spilta började jag fixa med Silver. Jag skulle inte rida förrän halv fyra så jag hade gått om tid. Stod och ryktade henne jättelänge och gjorde henne jättefin. Sedan blev klockan halv fyra utan att Cajsalisa (som skulle rida Smilla och som jag skulle rida med) dök upp. Kvart i sa Lotta åt mig att ta ut Silver ändå, så då gjorde jag det. Lotta skulle göra nått så jag fick ta mig upp genom snöstormen ensam tillsammans med Silver, haha. Bröt mig sedan in i ridhuset, satt upp och började skritta fram. Skrittade fram länge idag också innan jag började korta tyglarna. Jag hann jobba lite med henne innan cl och Lotta kom.
Ridpasset gick.. Inte alls bra, iallafall inte jämfört med igår. Ibörjan kändes det helt okej och stundtals gick hon fint, men nej, det gick inte alls så bra idag. Mitt fel, jag vet. Nu ska jag försöka komma på allt som jag gjorde fel, men det är så mycket så det kan ta ett tag. Iallafall, jag gjorde ungefär samma saker som igår. Lite skänkelvikningar, volter, mm.
Silver var iallafall jätteduktig även fast jag inte var det. Lilla söta silver ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0