Första skoldagen iår

Internet fungerade inte imorse så jag kunde inte blogga, haha.
Första skoldagen idag då. Vi började nio med en kort mentorsträff, femton minuter. Har ny mentor den här terminen så den skulle ju ha kunnat vara längre.. Han, Leinad, berättade iallafall att vi skulle få ett nytt schema som började gälla idag, men det var inte klart än. Så vi visste inte vad vi skulle ha för lektioner och det visste inte han heller..
Vi hade iallafall no som vanligt första timmen, två timmar. Minns inte vad vi gjorde men lekte med ballonger (sådär att dem ska fastna i taket) och pratade lite.
Efter lunch hade jag spanska. Halva klassen gick hem för att lärare sa till dem att det inte var något så.. ja, det blev lite konstigt. Det har kommit en till spanskalärare, Black (det är ett smeknamn och ingenting förelämpande ;D), som jag inte riktigt vet hur han verkar.
Ska till stallet om en stund och bloggar väl när jag kommer hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0