Funktioner och cirklar

Vi hade matte på morgonen, gick inte speciellt bra för mig. Funktioner är inte min grej, höhö. Sedan hade vi svenska och.. Läste några texter och skulle skriva lite personbeskrivningar och så. Min person blev inte som jag tänkt mig så det gick inte så bra, haha. Hade svenska efter lunch så då fortsatte vi bara.
Sedan hade vi so och nutidsorgentering. Hahahah, jag hade bara 5/10 rätt.. men det var svårt! Vi fick inga alternativ utan skulle kunna helt själv och så, och jag är dålig på länder/städer.
Vi hade gymnastik sist och våran lärare var sjuk. Vi hade då cirkelträning med en annan lärare. Det var inte så jobbigt som det brukar vara men å andra sidan fuskade jag när vi var inne på tredje varvet, haha. Kommer säkert ändå ha lite träningsvärk imorgon, skulle vara typiskt mig ^^


hat i repris ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0