Idag är det inte måndag

Enligt min dator är det söndag den 2 januari 2011 så det får jag väl lita på. Imorgon öppnar alltså stallet igen och drar igång med lektioner. Tackochlov håller skolan stängt en vecka till. Jag vill inte ha skola, haha. Fast det är det väl inte många som vill.. Jaja, sista terminen i nian, sen slipper jag det ^^
Iallafall, jag ska till stallet idag också. Lite senare den här gången, vid två istället för ett. Anledningen till det är att jag hittills aldrig har vetat när jag ska rida eller så, så jag har kommit vid ett och hjälpt till lite och så. Nu har jag fått en tid och väljer att komma tidigare. Dock är det inte så stor idé att komma innan två, det är då man tar in alla hästar.
Men nu ska jag gå och göra lite annat. Ha en bra dag allihopa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0