Läsa, läsa, läsa!

Åh, vad skönt att det är fredag! Därför tänker jag gå och sätta mig med en god bok och bara läsa, men jag måste blogga lite först ^^
Hade (trä)slöjd hela morgonen. Vi fick en startuppgift att börja med med lite olika krav. Man kunde vara två/tre i grupp så jag är med Sanna. Vi skulle göra en ödla, hon och jag, men det blev en tax. Hahha. Vi har dock lååångt kvar, får se om vi hinner..
Efter lunch var det spanska. Jag får behålla samma lärare som förra terminen, skönt! Det var bara våran klass också så det var lugnare än vanligt. Vi gjorde inte så mycket, jobbade lite med en text och så. Läraren trodde att vi slutade tidigare än vi egentligen gjorde så vi fick gå typ en halvtimma förtidigt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0