Mohaha

Jag hade tänkt att gå och lägga mig för ett par timmar sedan men sedan var Pooni inte på msn och då blir inget som man planerar, höhö. Har chattat med henne i jag vet inte hur länge men länge och sett på lite roliga saker som ingen av er vill höra om. Höhö, jag är typ skittrött nu (så var glada att ni inte chattar med mig) och just nu går jag igenom alla gubbar (uttryckssymboler som det så vackert heter) för att hitta dem som bäst passar inte på Ponni. Hahaha, märkte ni nyss att jag stavade fel?!? Jag tycker iallafall att det var sketakul, höhö. Pooni ska det självklart vara, men det vet väl ni, så mycket som jag tjatar!
Höhö, nu borde jag sluta blögga innan.. Mahaha, man vet aldrig vad som händer (eller fötter) när jag bli trött(are).. Men baba' allihopa (H)

Lölölö, jag orkar inte ladda upp någon bild, bara så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0