Morden i Midsomer var bättre när jag var liten

När jag var liten tyckte jag att Morden i midsomer var jättespännande. Jag kommer ihåg att det gick på sommaren och det var det som var så bra, då kunde man stanna uppe och kolla på det! Jag kommer också ihåg att mamma tvingade mig att hålla för ögonen under vissa scener för att de var för läskiga/våldsamma. Självklart tjuvkikade jag, så mycket jag vågade.
Nu har jag precis sett avsnitt av serien, den har ju börjat gå på ettan, och.. Ja, tråkigare kan det inte bli. Haha, nä, nu ska jag inte vara elak. Jag har bara svårt att hitta spänningen i programet när så mycket är självklart från första början.
Fast huvudsaken är väl att jag gillade det förut, när jag var liten (jag menar verkligen liten, haha) och.. Nää, det lär inte bli någon serie jag kommer följa.
Men nu ska jag gå och lägga mig, sov gott allihopa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0