Musik och so

På musiken fortsatte vi att träna på lite bokstäver på gitarr och synth, jag är verkligen dålig. Det går bra att spela dem en och en men när de ska sitta ihop blev jag förvirrad, haha. Vi började skriva på våran text och den är lite lagom sjuk. Får se hur det här slutar, haha.
På so'n så svarade vi på frågor hela lektionen. Jag kunde inte alla men gjorde väl okej-många. Smsade lite med Pooni och ritade lite djur samtidigt bara, haha.
Ska till stallet senare och bloggar efter det. Tippar på fjording eller amigo, yay.


Jag vill rida Silver :<
(och fanny har tagit bilden, tror dock inte att hon skulle bli sur
om jag inte skrev det men jag skriver det ändå ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0