Onödig skoldag nummer ett

Dagen har varit okej. Gjorde ingenting alls på no'n, vi skulle svara på lite frågor som jag nästan var klar med så jag satt och gjorde ingenting (lyssnade på musik alltså) ett tag. Sedan gick vi egenom frågorna och hade frågesport i grupper. Min "grupp" bestod av mig och en till tjej. Vi var inte alls så bra, haha. Hade bara 7/11 rätt, får nog plugga lite mer till provet!
Sedan hade vi spanska då och.. Vad gjorde vi? Kaos var det, som det alltid är. Fick då höra något helt nytt idag. "Man får inte ha kryddor på lektionen!", någon som hört det någongång? Haha, nu har jag det. Ni förstår alltså att det är väldigt rörigt, och ändå är vi ungefär tio elever.. Iallafall, vi översatte lite texter på lektionen, hann inte mer eftersom det var så rörigt. Haha, det är nästan komiskt.
Är hemma nu iallafall. Ska till stallet om ett tag och sköta om silver, vet inte hur länge jag blir borta. Uppdaterar när jag kommer hem iallafall ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0