Så sent blev det inte som jag trodde

Först hade jag matte och vi började med det nya kapitlet, funktioner och algebra. Inte alls kul men det flöt väl ändå på bra. Efter det hade vi svenska och vi ska ha temat skräck. Ska skriva berättelser, läsa och se i temat skräck. Inget jag vill, även fast jag gillar.. skräck, eller ja.. Läsa, haha. Men jag vill inte skriva.. jaja, vi får se hur det blir.
Efter lunch hade vi so och vi började jobba med.. globalisering och något jag inte minns namnet på. Verkar inte heller så kul, men jaja, det blir väl bra. Vi hade svenska igen efter det och fick läsa lite noveller och så.
Sist hade vi gymnastik, pardans. Vi dansade foxtrot och fick först lära oss stegen och sedan var det dags för par då. Man bytte partner efter varje låt så man fick dansa med flera. Jag dansade först med en tjej och sedan fyra killar på rad, sedan slutade vi. Jag var inte alls bra på det, fast det förstod jag ju innan, och det verkade vara fler som hade problem, haha. Och alla krockade i varandra också, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0