Silver är bäst även fast jag suger, något annat får ni inte tro

Har ingen lust att blogga här där allt är så tråkigt så det blir bara en snabbis.
Red Silver på skötarridningen. Vi var åtta stycken, inte så många men ridhuset var ändå fullt. Vi fick rida självständigt vilket blev väldigt många när vi var så många. Öhh..  Fanns inte plats att göra så mycket, gjorde lite skänkelvikningar, mycket volter och lite annat.
Gick inte alls så bra idag. Jag kände redan på direkten att hon gått lektioner i veckan, hon var en helt annan häst på lovet när bara jag red henne flera dagar i rad. Självklart var hon duktigt och så, det är ju jag som gör fel. Men sammarbetet blev inte helt på topp idag (utan mer i botten). Hon kände lite håglös och.. Inte alls glad. Hon var så glad på lovet och då var det underbart att rida henne. Det är det nu med, såklart, men självklart känns det bättre när hon är glad.
Nu orkar jag inte skriva mer iallafall. Silver var jätteduktig som alltid och jag red som en kratta, som vanligt. Haha.


Bild från horseshow

Kommentarer
Postat av: amanda

åh, det är ju du och silver ju (Y)

2011-01-06 @ 19:33:29
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0