Silver är superbäst

Hade bra skoldag idag, den var helt sjuk faktiskt, haha. På ett bra sätt, tror jag.
Åkte till stallet sen. Skötte om Silver lite snabb först, sedan skulle hon gå. Tvättade spiltan och fixade lite andra saker. Skötte om Silver mer när hon kom in, hon var supersöt och på ett strålande humör ^^
Madde hade Cilvia idag och de hade markarbete. Jag stod på mitten och fick springa när de skulle galoppera. Cilvia är väldigt.. Storgalopperad och behöver mycket fart = jag springa fort, haha. Först gick det inte så bra, det blev bara trav, men när jag fick ett spö i handen gick det lättare, fick bara springa som tusen ;D
Åkte hem efter lektionen, eller nja, gjorde lite annat först ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0