Silver, helt enkelt

Orkar inte skriva om skolan så vi tar lite stall istället ^^
Åkte dit direkt efter skolan och skötte om Silver. Hann sköta om henne tillräckligt länge för att få henne ren och fin innan hon skulle på lektion. Fixade benskydden och allt sånt också. När hon gått ut tvättade jag spiltan också.
Fick göra iordning Moonlight till en lektion, sadla och tränsa, och sedan hjälpte jag Madde som skulle rida Cilvia. Gruppen hade gjorts om helt så vi fick stå inne på mitten hela lektionen. Cilvia blev jättepigg så jag fick springa med, haha. Lite motion är ju bara bra ;D
Efter lektionen pysslade jag lite mer med Silver, borstade av henne, kratsade hovarna och ja.. Gosade ^^ Bara hade det brabra helt enkelt. Hon var jättemysig, som alltid. Söta lilla Silver ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0