Skoldag i tisdag

Skoldagen började med att jag satt och jobbade lite matte innan min första lektion. Vi hade även matte som första lektion, haha. Ligger före i planeringen nu, skönt.
Hade svenska sen och vi började med lite förberedelser inför nationella som är i början av februari. Ingenting speciellt alls då, haha.
Efter lunch hade vi so och hade en variant av nutidskrysset då, våran lärare gör frågorna och vi får inga alternativ, svårt! Jag hade bara 4/10 rätt, haha, jag är dålig.
Svenska igen sen, vi läste ett häfte och skrev lite på våra tema-skräck saker.
Hade gymnastik sist då. Vi gjorde inget kul alls, var dessutom i rackethallen i jordbro. Hade först uppvärmning där vi joggade i tip minuter och med armhävningar och sånt inblandat, kul.. Sedan hade vi ambulanskull så då blev det ännu mer kul. Jogga i en halvtimma, yay. Hah, inte för att det var jobbigt men för att jag envisas med att ha gymnsatik i tocka kläder så blir det varmt, hahah. Sedan lekte vi någon bollek som inte alls var kul. Mitt lag vann en gång och förlorade en, förlorar man får man göra tio upphopp, armhävningar och sit-ups. Kul.
Fick skjuts hem av en i klassen, eller inte hem men till handen, så skönt! Så jag kom hem halv fem istället för fem, yay ;D


Haha, vi låtsas som att detta har med skolan att göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0