Stalldag med en massa människor

Jag åkte tåg till blåkulla med fanny och amanda. Jag och fanny (vi gick tillsammans) blev lite sena (fanny skulle tanka sitt busskort, haha) men tåget var ett par minuter försenat. Sedan smsade amanda och sa att hennes buss var sen så hon visste inte om hon skulle hinna, jag och fanny väntade såklart på henne. Hon kom iallafall springande efter en stund och eftersom tåget var lite sent hann vi precis med det!
När vi kom fram till blåkulla var det en himla massa människor där och det kom fler hela tiden, haha. Typ halva deras klass var där också.
Hmm.. Minns inte riktigt vad jag gjorde. Snackade en himla massa med en massa människor, kollade på en lektion och skötte om Silver. Åkte sedan hem när Silver var finfin och jättesöt ^^


Kommentarer
Postat av: amanda

shiet vad brun man var där, eller iaf brunare xd

2011-01-06 @ 19:36:20
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0