Stallet om ett långt tag

Ni som känner mig vet att kommunalt inte riktigt är min grej. Har inget emot det om jag åker med någon (förutom sanna, för hon är lika dålig som jag = vi åker alltid fel/missar bussen (inget illa ment sanna, men det är sant, haha)). Själv därimot är inget för mig. Jag har åkt till stallet själv, tåg då, och det var väl inga problem (men det är inte kul, höhö :<) och buss kommer jag nog aldrig våga mig på, inte så klantig som jag är, haha.
Jaja, nu har jag iallafall övertalat amanda att ta tåget med mig till stallet. Den stakkarn måste nu gå sååå långt istället för det korta hon brukar (förlåt amanda!)
Men iallafall, om ett tag (väldigt långt tag, typ) ska jag till stallet då ^^


Hahah ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0