Söta Silver är sötast

Kom till stallet i tid även fast jag försov mig så mycket. Skötte om Silver på direkten, hon skulle inte gå förrän senare, och hon var på ett bra humör. Sedan fick jag hjälpa till lite med nybörjargruppen som började. Fick leda Minta också, inte så kul, haha. Efter det hjälkpte jag ryttaren att fixa henne och kollade på Linneas lektion. En åkte av men annars gick allt bra.
Det var bara tre på prova på så vi behövde inte hjälpa till, istället tog vi in hästar. Jag skulle ta Dino och han stod längst bort i hagen, det var bara att plumsa dit genom snön. Snällt dino, snällt. Vi tog in storhästarna också och jag tog deja.
Efter att vi ätit lunch små smörjde vi. Eftersom jag är så seg tog det låång tid. När jag äntligen var klar så fixade jag mer med Silver och satte på henne täcke. Jag satte inte på hennes täcke utan Nanooks. För det första brukar hon ha det ungefär varannan dag, varannanda hennes. För det andra tycker jag att det sitter mycket bättre så.. Jao ^^
Fixade mer med henne och tvättade i spiltan. Fotade också sötflickan lite och fick fylla höpåsar innan jag åkte hem.



Min dator är jättedum just nu så det blir bara en bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0