Bada, fiska, läsa

Jag har precis kommit hem från en.. Hmm.. Vad ska man kalla det? Haha, jag har iallafall badat igen. Precis som förra veckan har jag glömt mina badkläder hemma, hehe, så får bada i kläder, haha ^^ Dessutom brukar jag ha mina väldigt gröna foppatofflor på mig, haha. Botten är inte så mysig och dessutom sjunger man som satan i den så jao... Föredrar skor, haha. Var inte så jättevarmt i vattnet idag heller men lite varmare än igår iallafall tror jag. Nu harjag iallafall hela knäna fulla med småsår och blåmärken igen, haha. Det är rätt långgrunt här och just nu är det jättelågvatten så ja.. Rätt grunt, haha. Har även fiskat en del idag men ja.. Iår är det brax och mört år, tyvärr. Vi åt några av abborrarna vi dragit upp till lunch och det var faktiskt en hel del, mycket mer än jag trodde att vi hade fått ^^ Har även läst ut den andra boken jag hade med mig så nu är jag utan något att läsa igen.. Trodde att det skulle räcka med att ta med boken jag höll på med (300sidor kvar) och den jag inte börjat på (650sidor) men inte fan gjorde det det.. Haha, får klara mig utan något att läsa ikväll och imorgon åker vi hem ^^


En författare som, hittills, aldrig gjort mig besviken och jag tror
inte heller att det kommer hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0