Bok-Skotten

Åkte in till stan med familjen och gick först på bokskotten. Letade runt ett tag tills jag hittade lite som verkade bra och det slutade med att jag köpte fem böcker till priset av 573kr, haha. Två med Stephen King jag inte läst än, en med Peter James jag inte heller läst än, en bok jag inte minns författaren på, haha, och sedan en av Michelle Magorian som jag läste mycket av för något år sedan men som jag lyckades glömma bort. Nu har jag iallafall över 2000 nya sidor att läsa (och sedan har jag väl ungefär tio böcker sedan tidigare jag inte läst än, hehe) så jag borde klara mig i sommar. Ska nog införskaffa mig lite mer manga också, sedan är jag nöjd ;D


Gammal bild, inte vad jag köpt idag. Min kamera är nämligen en aning död, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0