Dagen före

Nu har jag så gott som packat klart. Lite saker kvar som inte kan packas i förrän imorgon (ena tandborsten, balsam för mitt var slut så vi måste köpa (A), kudde, mobilladdare och lite annat kul, haha). Pinsamt mycket packning iår med och då har jag ändå inte med överdrivet mycket av något. Eller jo, jag har en himla massa par strumpor med mig, hahah, och godis så det ska räcka till både Johanna och mig (vi har en deal så jag fixar godis ;D). Får hoppas att allt räcker.. Jaja, imorgon åker jag iallafall! Lägret börjar fyra men det ligger ju.. Låångt härifrån så vi åker vid kvart över ett och hoppas på att komma i tid! ^^


Min packning hittills då (och ja, kameran ligger där i därför mobilbild ;D), men det ska
somsagt i lite mer saker och så men.. Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0