Fredag

Somnade runt halv tre inatt för att jag inte var trött innan dess, hahaha, och idag ringde väckarklockan nio. Just nu är jag inte så fasligt trött men det lär jag bli ikväll, haha ^^ Blir nog till att ställa väckarklockan imorgon också.. Haha.
Men iallafall, fredag idag. Dagens planer? Ja, dags att börja plocka fram för att packa iallafall. Hittills har jag bara plockat fram lite kläder, t-shirts och sånt, men nu är det väl dags att släpa fram allt annat också så att det går att packa imorgon eller till och med idag. Sedan väntar jag på paket från adlibris, en bok, som det känns som jag väntat på en evighet. Håller tummarna för att den kommer idag, vill helst ha den innan jag åker.. Och så är det ju idag man får veta om man kommit in på det gymnasium man sökt! Jag tänker komma in (haha, som att inte alla gör det) men det ska ändå bli spännande att se vad det står! Uppdaterar väl om det när jag får veta, vilket lär bli i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0