Gamla tider och nya listor

Jag började skriva en lista på saker jag kommer sakna (eller hur man ska uttrycka sig) från.. Min och snonnys tid, kan man säga. Vi har ju gått tillsammans sen förskola och tillochmed träffat varandra innan dess och yesyes, det är en lång tid. Har massa minnen och saker på listan och vi får se om jag kanske tillochmed publicerar den någon gång, om jag kan övertala snonny. Listan består iallafall av.. Allt? Hahaha. Vi har nämligen saker vi säger som endast vi fattar och så och.. Ja, det är det ju slut på nu.. Haha, nädå, allt kommer bli happy! Sedan kom vi in på lite gamla bilder, tema happy. Och åh vad många det finns, haha ^^. Jag har främst bilder från de senaste åren, främst åttan och nian skulle jag faktiskt tro men.. Ändå, haha. Men nu kom vi på mer saker som måste upp på listan så.. Vi hörs senare! ^^


Hahaha, den här bilden alltså.. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0