Hemma från utflykt ^^

Nu är vi hemma igen! Vi satte oss i bilen klockan tio och körde till Enköping. Där började vi med att besöka en bokhandel och åh, vilket lycka! De hade nummer 33 av Conan som jag letat efter i ungefär hela stockholm och gett upp hoppet om att hitta (på svenska). Nu är den min iallafall, och jag har alla de böcker som finns på svenska. Tråkigt nog kommer det inte ut fler böcker på svenska, får läsa resten på engelska när de kommer ut (om det kommer ut.. haha, de måste), men det är inte riktigt samma grej för lixom.. I den engelska versionen har de fel namn, haha. Men iallafall, köpte kära lilla nummer 33 och en annan mangabok för priset var bra, 55kr. Efter det gick vi till ett café och åt lunch, jag åt en grillad macka, haha. Vi gick runt lite i Enköping sen, gick i Dröm parken (tror jag den hette?) och lite andra trädgårdar, spanade lite på fiskarna i ån som gick där också, haha ^^

Satte oss i bilden och åkte vidare när vi promenerat ett tag. Vi åkte till strängnäs och där var det jättefint ^^ Åkte över en höög bro också, haha. Tyvärr regnade det hela tiden där så det mesta fick vi se från bilen, riktigt tråkigt för det hade varit mysigt att promenera lite där. Åkte vidare till... Mariefred tror jag, efter det. Besökte en bokhandel utan resultat och sedan promenerade vi lite där också. Gick till en glasskiosk och frågade om de hade något bröd vi kunde köpa för att mata alla änder som var där, haha, och vi fick en kasse trasiga glasstrutar, gratis, att mata dem med ^^ Det var jättemycket och ja.. Jättemysigt ^^ Promenerade lite mer där innan vi satte oss i bilen och åkte hemåt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0