Igår/inatt

Mötte Elsa och Adelina vid sjutiden igår och vi började med att gå en promenad med deras hund. Sedan gick vi upp till centrum för att hyra film tillsammans med deras lillesyrra och hennes kompis som också skulle hyra. När vi kommit hela vägen till centrum kommer de på att ingen tagit pengar med sig, alla trodde att någon annan gjort det... Haha. Lillesyrran och kompisen vände iallafall för att snabbt hämta pengar och vi satte oss vid en trappa sålänge. När de varit borta en stund kommer vi på att ajfan, de har ju inga hemnycklar med sig! Så det var bara att ringa dem och säga det, haha, och ade mötte dem påvägen så fick de nycklarna. Efter det kom ade även på att deras hund inte fått mat än så elsa gick hem för att mata honom och vi andra fyra gick för att hyra film, vilket var lättare sagt än gjort. Jag är inte bra på att välja film, hehe, för asså.. Haha, inte min grej, och det blev ade minst sagt lite irriterad. Jag lät iallafall henne välja (eller ja, tvingade) och vi hyrde två filmer, det gjorde de "små" också, haha. Gick hem sen, fixade lite godis och sånt och satte sedan på en av filmerna. Den var.. Ja, vad fan ska man säga? Haha, den var ju lite konstig, lite udda, inte speciellt bra. Mycket dyster, men vissa scener var så himla kul, haha. Det skulle de inte vara asså, men.. Hahahaha. När filmen var slut så sjöng vi iallafall Singstar med deras lillesyrra och hennes kompis, jag var på lag med ade och de andra var de tre. Hahaha, jag suger på singstar för lixom.. Jag kan inte sjunga? Hahahaha, men vi hade rätt kul iallafall. Jag tror jag vann typ.. En match? Av väääääääldigt många, hahahha. Men ja, det var kul, haha. Även fast vissa låtar är så... haha, omöjliga att sjunga? Sen skulle jag sjunga en låt jag aldrig i mitt liv hört och lixom.. hahaha, kunde ju verkligen inte melodin eller något sådant så det gick ju åt skogen ^^
Vid ett-tiden så slutade vi iallafall spela och gick ut på en promenad med deras hund. Vi gick förbi utanför mig så jag gick hem, haha. Kom alltså hem straxt efter ett på natten, himla tur att man hade nycklar med sig för alla hade gått och lagt sig. Gick och la mig rätt direkt och låg och läste till ungefär två innan jag somnade, haha ^^




Haha, note till bilderna bara. Klockan är typ ett på natten och min mobilkamera är inte så bra, hahaha, och det var rätt.. Hypert, hahaha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0