Lördag blir packdag

Inte var det lättare att somna inatt, haha. Gick och la mig vid halvt elva och vid halv två hade jag fortfarande inte somnat.. Ställde iallafall väckarklockan på nio så ja.. Nu är jag här. Den här dagen ska (och måste, haha) ägnas åt att packa. Åker ju imorgon så.. Jag har faktiskt inget val, haha. Har plockat fram ungefär hälften av vad jag ska ha med mig men inget ligger i min vääldigt stora väska än. Det är lite svårt också, enligt alla vädersidor och så ska det bli jättevarmt och regna.. Haha, vad fan ska man då ha på sig? Jaja, håll tummarna för att vädret slår om helt till typ 18 grader och mulet ;D Men iallafall, ska sätta igång att packa då, vet inte riktigt hur lång tid det tar. Uppdaterar väl om jag har nått kul att säga, haha ^^


Hahaha, enda bilder jag hittar föreställande packning. Ett år sedan, när
vi skulle åka till landet några dagar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0