Mycket och inget som det kan bli en senare kväll och godnatt

Har suttit och skrivit på listan itakt med att jag och snonny kommer på saker och vissa saker är verkligen helt <3. En gång när jag gjorde bort mig rejält, kanske största någonsin? haha ^^, med radion, stolsdyna/stoldyna (åååh), Alla "Någon", att "Se ut som Matsujun varje gång du går förbi en dörr" från ena loppan, daRRRling och massamassa annat som endast betyder en jävla massa saker för oss och fyfaaan vad kul vi har haft med allt sånt, haha. Och jag vill fortfararnde ha en LA BRUM tröja och ja, det behövdes stora bokstäver! Näää. nu borde jag sova. Ska till landet i eeh.. idag? så.. men.. men.. haha :(


Väldigt gammal kursbok då, senast använd när jag gick i 7:2, haha. Allting
som står på den asså.. Sånna minnen! Haha, och inget lixom.. gäller längre?
Nämen namnen är på idoler man hade då och låtar och sånt man.. glömt bort..
Men jag minns ändå denna, kära, kursbok. Och står det något konstig någonstans
så är det för att snonny skrivit, ahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0