När regnet regnar kan man lika gärna läsa

Vi är här ute på landet nu, kom fram ungefär halv fem. Har gjort ett halvhjärtat försök till fiske innan regnet började bli för mycket, ungefär ösregn. Hahaha, jättekul. Iallafall, har läst lite och jag är himla glad över att jag kastade ner en till bok i väskan istället för bara Jurtjyrkogården som jag började med igår, den är nämligen slut nu.. Jaja, har tagit med en hyffast tjock bok av Michelle Magorian, en av mina favoritförfattare. Det var ett tag sedan jag läste något av denne författare och det ska bli intressant att se hur denna bok är du den är betydligt nyare än de tidigare jag läst ^^


Oj, bilden blidde en aning större än planerat, hehe, så skyller allt på denna dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0