Snart färdigpackat

Så, nu är det packat då! Okej, inte heelt men nästan, haha ^^ Har en del saker kvar att packa men dem kan jag inte packa förrän imorgon/ska lite senare ikväll. Jag har en stooor väska (lovar, den är kolosal. Jag klarar knappt att lyfta den, ahahha), en tvättpåse/väska/vaddetnuheter att ha smuttvätt i och där i får även sängsaker ligga, lakan och sådant. Sedan har jag min vanliga stallväska då, med (rengjorda)borstar och ridutrustning. Jag tror jag fått med mig allting, haha, och jag hoppas verkligen att vädret blir okej! Idag är det sjuukt varmt, trettio grader, och det är alldeles för varmt för ridläger. På så sätt är det väl bra att det ligger några timmar härifrån, haha ^^


(inte jag som rider, som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0