Strandhugg och ofrivilligt bad

Vi åkte somsagt ut med båten idag. Vi hade med oss lite saker till lunch och så, för att kunna vara ute en heldag ^^ Vi åkte iallafall runt lite först, sedan stannade vi och åt innan vi hittade en fin strand att gå iland på. Daisy, som vi hade med oss, blev jätteglad över att få komma upp på land igen och hon badade en himla massa, haha ^^ Vi stannade där i ett par timmar iallafall, jag lekte mest med Daisy och så. Pappa fick en gädda också och det hände lite saker, haha ^^
Sen när vi skulle åka därifrån så.. Haha, jag fick mig ett litet ofrivilligt bad, haha. Skulle putta ut båten lite, stod på en klippa som tydligen var hal. Och när båten är utputtad har jag ju inget att hålla i längre, haha, så jao, himla blöt blev jag, haha. Genomblöt faktiskt, överallt förutom just där jag hade mobilen, tur eller vad? Haha. Vi började åka hem sen iallafall men tog en omväg så det tog lite tid ^^


Inte idag, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0