Idag var idag och imorgon är snart

Så, det blev en nästan total slappardag och fyfan vad skönt det har varit ^^ Tillbringade ungefär hela dagen, tre timmar och lite mer, till att kolla på en arashidvd och vara sjukt trött, sedan satt jag och sov vid datorn en liten stund innan jag gick utanför dörren. Var ute med katten en stund (fortfarande, inte i koppel eller så, han går ju som han vill ;D Dock gillar han att umgås ute och sitta på axeln och så, haha) tills han kom på att det var mat han ville ha och sedan följde jag med till mormor och satt ute där i.. Ja, jag vet inte riktigt hur länge, länge iallafall. Jag ska snart (okej, om ungefär en timma) försöka gå och lägga mig, räknar med att lästa ytterligare en timma efter det och.. Sen är det meningen att man ska kunna sova då! Väckarklockan ringer 6.30 imorgon, riktigt hemskt alltså.. Haha. Nädå, jag är bara van vid att sova bort halva dagen och ja.. Det är väl bra att vända på det igen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0