Varit ute och ätit

Har precis kommit hem från ett restaurangbesök ^^ Vi åt på Kouzina för andra gången, vi var där för första gången för några månader sedan, och jag åt faktiskt samma sak som då, haha. Jag är ju svag för kyckling och svamp (och ris, haha), så jag tog kyckling, stekt potatis (fanns inte ris.. haha) och kantarellsås tror jag det var. Gott var det, fast sen när kan det bli fel med svamp och kyckling? ^^ Ungefär kladdkaka till efterrätt och det var också bra, haha. Nu är jag iallafall hemma och ska gå ner och duscha om några minuter. Imorgon åker vi till landet igen och blir borta tills på torsdag om allt blir som det ska ^^

Jag har lagt upp den här förut, många gånger, men yt är så snabba på att ta bort allting så allt jag

tänker lägga upp är alltid borta. Men det gör inget, för den här låten är bra. Och det här framträdandet

är också skitbra och.. Ååh, haha ^^, de är så bra~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0