Ingenting och nationella prov i spanska

Gick inte att blogga igår, inte för jag direkt hade några planer på att göra det, haha. Idag iallafall, hade mentorsträff på morgonen och vi som inte ska fälja med på klassresan (=jag och snonny) nästa vecka ska ha idrottsdag, hahaha. Valde skrattjakt i stockholm vad nu det betyder, hoppas det är något.. Oidrottigt, haha. Avanmälde mig till balen sen också (eller tja.. Struntade i att anmäla mig) så då slipper man den. Hade no på direkten sedan och vi gjorde nästan ingenting. Pratade lite om lite olika saker som hör till relationer och.. Hmm.. lite utseende och sånt. var väl inte kul men ändå skönt att slippa göra något, haha. Hade spanska efter lunch och np, läsdelden. Var typ.. fyra olika texter med frågor till och i slutet lite små texter som man skulle para ihop med bilder. Låter lätt och är förmodligen lätt om man går i en annan skola, hehe. Eller har haft den andra läraren.. Men iallafall, kändes inte alls bra. Förstod inte så många frågor (a), verkligen inte texterna och sista delen gick åt skogen, förtstod ingenting. Satt kvar till sist (jag var inte såå seg, under en timma) och Hallonblad, våran lärare, rättade mitt på direkten. Såg väl orolig ut eller nått, haha. Hade alla rätt på alla delarna. Haha, förvånad frida ett a? Jappjapp. Men det var väl kul, haha. Är tydligen bra på att chansa, eller nått. Gick hem sedan och nu ska jag snart åka till stallet, uppdaterar mer sedan ^^


Haha, sjukt gammal bild men.. Fortfarande lika söt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0