Seriöst svar på seriös diskussion

amanda om Stalldag.:
Nejj, du ska inte stirra ut mig, du ska vara filmare, och nobile är inte stel och allt dedär, han är smidig som en kamel :D(Y)

Sv: Hahahah, jag ska filma varenda rörelse du gör och skratta i min egen tysthet, mohahha (H) Och du menar alltså att han inte är en gurka?! Jag kräver motbevis! Smidig som en kamel säger du... Ja, jag tyckte väl att han hade lite fettknölar på ryggen, nu vet jag varför.
Hahahahha, nejje, nu ska vi inte vara elaka här. Jag loooooovar att Nobbe är heeeelt peeeerfekt för dig och allt sånt :D Han är sååå stor, såå stark och sååå snygg! Mahaha, men lite gurkaktig... Som en kamel, vattenfyld (H)


-

Jag är redan sen till min dejt med sängen och har låtit den vänta i nästa en timma. Dålig stil, jag vet! Jag ska bättre mig, jag lover. Den dagen jag slipper vara i stallet till åtta och sitta och frysa för att jag måste vänta in Silver i tre dagar. Som att den dagen någonsin kommer, haha.
Nåja, nu ska jag inte låta min lilla säng vänta längre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0